hanna roth

live, love, laugh

Alcazar

Publicerad 2009-04-13 23:41:02 i vardags,

Men japp. Så var man där igen. Galet fan. (läs fäään)
hahahaha, feel the irony..
men en sjukt rolig dag på marieberg med nilla, yvonne (nillas mamma) sara & anchi! och alcazar såklart.

Stod och väntade i en smockfull örebropublik bland busiga tonårspojkar, sura pappor och små blonda tjejer i en timma. Vi hade iallafall svinroligt kan man säga. Efteråt fick vi iallafall ta kort med dom och få autografer. dom skrev på min gula fina väska, på UTSIDAN! även fast jag sa att de skulle skriva på insidan..? Jaja. Det regnar väl bort någon gång. En mamma på bussen tyckte det var riktigt coolt iallafall. Jag är cool!

finns hur mycket bilder som helst då anchi är bästa fotografen men dom är liiite för snygga för att visas. eller så är det så att jag inte fått dom än :p här bjussar jag en iallafall. "jag är inte så insatt" anchis uttalande om alcazar. haha stämmer!

 

Nu sitter jag här och är riktigt ruggigt trött eftersom jag sovit lite för lite och gått upp innan tuppen på morgnarna.
imorgon börjar jag iallafall 13.30 och det är ju lagom gulligt av mina lärare iallisfallis. efter skolan vankas det sånglektion och vikky time. behövs ibland. hon är ju stor och bor själv. pluttan! nej nu drar jag nog. kärlek åt folket och sov gott!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-04-13 23:50:17

svar: jaha oj va ni också där? :p

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-04-14 07:55:40

klart jag är bäst! hehehe. nej men vadå, inte mitt fel att ditt internet cpar så man aldrig kan skicka något. du loggade ju ut varje gång :o

Postat av: vikky

Publicerad 2009-04-14 11:20:23

jag är stooooor :D

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-04-14 22:36:24

Fin bild!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-14 23:14:49

sv till pappsen : anchi som tagit med hennes snobbiga system kamera ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela