hanna roth

live, love, laugh

Glädjesmile

Publicerad 2009-04-12 16:22:28 i fjordisar,

Tjena hoppsan. Jag är glad. Gick upp strax innan 7 och åkte mot stallet såklart. Pigg som en lärk.. eller inte.. Men jag piggnade till när jag hade cyklat några km i konstig kyla och värme blandat med sol och lite blåst. Hästarna var pigga å glada när jag släppte ut dom. Speciellt dräktiga Tuva bocka å bralla som en tooook istället för att äta. Sötan! Smörjde (okej jag vet att det heter smorde men det låter dumt) och fixa och allt dedär sen kom Virre. Då red vi. Fast jag satte på vanligt bett och bytte sadel.
Red med Linnea också i paddocken, red igenom dressyr programmet som jag ska tävla snart, 2 ggr. super :) Jätte nöjd och glad! Gick hur bra som helst! Hon tyckte om bettet konstigt nog och den fula sadeln jag bytte till är mycket skönare än allround synteten! Bra dag punkt slut.

Har hunnit vara på marieberg en stund också. Åt och köpte öronproppar. Nu har jag badat och sådär. Far till Hallsberg snart med bussen, där ska jag träffa Sarisen som ska med på spelning nånstans där.. imorgon ska vi rida och sen åka och leka fanclub åt Alcazar! HA. ja vi är ju som vi är. puss!

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-04-12 19:47:18

Maja ville nog visa upp sina färdigheter för sin kille...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela