hanna roth

live, love, laugh

Helg, finally

Publicerad 2009-04-24 17:24:33 i vardags,

Shit vad jag gått och väntat hela veckan på helg. Ledig tid, till att andas ut, tävla, plugga lite, slappa, träffa vänner, å allt det där. Men den här helgen måste jag ta tag med plugget. Spanska uppsatsen iallafall. Min normala lärare satt ju en ig varning på mig så. Gäller att ligga i nu! Tips på nåt fjäskigt man kan skriva på en uppsats...?
Hade nationella imorse också, gick inte jätte bra alltså. Man skulle skriva om en dator, typ. Tråk.

Häromdagen drack jag laktos fri havre yougurt. Sådär gott.
Igår drack jag laktos fri vanlig arla yougurt, mycket mycket gott!

Jag har inte tid att babbla.
ring mig, har inte gratis sms. uhu! Nu skickar jag HÖGST 5 om dagen, istället för 250.
stallet nu. tjing!

Kommentarer

Postat av: Marion

Publicerad 2009-04-25 09:09:49

Jodå... Han är mer eller mindre såld lilla gula prinsen... Känns blandat, både kul och sorgligt. Jag väntar med spänning på kommande föl i Tranås, håll tummen att det blir ett sto. Annars får jag leta vidare.

Postat av: Evisen

Publicerad 2009-04-26 13:13:51

250 sms om dagen !!!! Herregud!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-04-26 19:07:12

Det borde ju inte vara för sent att anmäla sig... Fast jag tänke gå, INTE springa ;P

Postat av: Marion

Publicerad 2009-04-26 20:52:16

Jag väntar på stoföl, och blir det inget stoföl då letar jag nog efter allt möjligt. Då kan det bli vad som helst. En speciall mage väntar jag på också... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela