hanna roth

live, love, laugh

Lokal Dressyr

Publicerad 2009-04-01 14:45:50 i fjordisar,

Hejsan Hoppsan :)
Jag är på extremt bra humör för jag tog en vårpromenad till Vikky och sedan till Brogrens och åt pannkakor, muumma! Tidigare idag har jag ju bara suttit inne vid datorn så behövde andas annat än damm kände jag.

Jag har anmält mig till en dressyr tävling nu! Tjoho, blir min andra lokala dressyr, första gången var Juli 2007, gick ju inte så värst bra kanske.. Hoppas det går bättre den här gången. 25e april i Lindesberg. Jag längtat! Försöker hitta mer tävlingar också, helst lokala dressyr men även lite hoppning.



bild från korsbacken km, haha det var tider det!

Kommentarer

Postat av: solstrålen

Publicerad 2009-04-01 22:57:21

visst är det kul med tävling! svar: japp, gummiklädd metall eller "oböjligt" plast/gummimatreal. Inga raka bett dock.=) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela