hanna roth

live, love, laugh

Kebabrulle

Publicerad 2009-04-09 17:36:46 i vardags,

Hallelåja. Har suttit och planerat nu massa vad som ska hända slutet av lovet :D det är typ min hobby. att planera. sjukt stressande ibland, men man ska ha koll på saker ju!
Kom iallafall nyss hem från Fellingsbro, mamma har ridit så jag hängde med och tittade på söta små lamm bebisar och sådär och gick runt och njöt av landet.  Förstår mig inte riktigt på de som bara lever i stads miljö hela livet. Alla behöver nog vara och få andas luft från landet ibland, någon gång ibland iallafall, tror jag.

Käkade en kebabrulle förut. Det var nog första eller andra gången i hela mitt liv. Plockade bort tomat, lök och peppisarna för det är ju bara äckligt. Annars var den fan god. Sånt får slinkas ner någon gång ibland, men inte så ofta alltså.

Jag är sjukt avis på Anchi som gått runt på Ullared hela dagen.......... med pengar! Mina är fan slut nu. Hur ska det gå. Studiebidrag lite tidigare kanske? I sommar ska jag jobba och slita som fan tänker jag. Kommer sjunga för gamlingar två veckor och så lär jag få inom kommunen eller landstinget 3-4 veckor. Så kör jag och Anchi på samma gamla roliga töntjobb. Skura bilar! "RR´s tvätteri" hahahah oslagbart asså. Okej, tre jobb räcker fan.

Nu vill jag gymma. men det är stängt. Imorgon förmiddag. Då jävlar!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-04-09 18:39:22

svar: ja absolut! :) hihi

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-04-09 23:07:39

Haha klart du är avis! ;D



Postat av: Matilda

Publicerad 2009-04-10 10:06:00

Svar: gå in på cbox.ws ;) tack så jätte mycket! :) skriv gärna i chatboxen!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-04-10 11:57:13

Haha, ja, granngården har riktigt bra grejer!

Nadja är 1,43 i mankhöjd, hon ser nog hög ut för att jag är så kort ;P Sånna pinnar har vi också, men bara 2 kvar nu tyvärr. Vi vill ha andra nu, men får vi inte tag o några så får vi ut i skogen :P

Jag vill också till Hööks! Var ni till Lindköping?



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela