hanna roth

live, love, laugh

The påsk is over

Publicerad 2009-04-13 23:33:39 i vardags,

Hejsan! hoppas alla haft en underbar påsk nu. nu var den över, och återkommer nästa år igen. eller ja, är väl rätt så logiskt. Har inte brytt mig så mycket om självaste påsken, haft lite annat att tänka på och har haft andra roliga saker att göra men självklart har jag ätit påskmat och allt dedär (idag hos mormor). Påsk är ju egentligen precis samma sak som jul, fast man får julklappar på julen och ägg på påsken. Enda skillnaden är omslaget på paketen. Ganska sjukt. Vad bortskämda alla ungar blir. Såhär kan det ju inte ha varit typ på 80 talet?... fast ingenting var väl så som det är nu, då. Hade varit roligt att få uppleva en 80tals dag faktiskt. Kul att jag kom in på det från påsk snack. Hahahha.

Mitt lov har iallafall varit toppen och jag hade inte sagt nej till en vecka till. Men jag är riktigt trött och det ska bli kul att vara lite estet aktiv igen eftersom jag varit offline från estet världen några veckor pga sjukdom och allt dedär. Nu blir det nya tag. Konsert vecka! Konsert både fredag & lördag. Så har du inget för dig kan du väl ta och köpa en biljett och komma på Risbergskas vårkonsert på hjalmar bergman teatern i örebro. Varför inte liksom? Jag saknar alla mina gris gosisar!

Sedan jag skrev senaste blogginlägget har jag hunnit med mycket kan man säga.
Har iallafall haft världens toppen vecka om jag inte redan hunnit säga det några gånger.


och vem älskar inte våren? åh jag vill aldrig mer ha vinter. bara vår! och sommar.. utan kryp..

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-04-14 12:23:39

Nä, på 80 talet fanns det inga hönor och det fanns heller inget godis. Vi fick äta kåda från träden. Jag dansade till den äkta Funky Town! Men påsk fanns inte!!! Hahaha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela