hanna roth

live, love, laugh

Release me

Publicerad 2009-04-28 17:07:39 i vardags,

Dagen har väl inte så mycket att göra med rubriken, inte mer än att jag hade sånglektion nyss och sjung den. Gick mega bra, funderar på att sjunga den i skolan på avslutnings uppspelet. Har annars ganska tomt på idéer..

Skolan var seg men den gick. Pratade med min spanska lärare om betyg, och det är bara för jag failat på 2 prov (för det var 200 ord att komma ihåg, som jag inte kunde) men annars så är jag toppen duktig. Så ligger jag i så får jag Godkänt, och det ska jag få. Så det blir väl att ligga i nu då. Trots allt bara några veckor kvar! :D Vi har skolavslutning 4/6. Krampen 2/6 är taggat. Iår vinner grisarna. Punkt slut. Hoppas jag får vara med och dra rep. Annars går dom miste om en stark kvinna.

Nu ska jag återgå till plugget, och leka lite med designen på bloggen kanske. Om jag orkar.
Kolla in det här, tyckte jag var dö roligt. Bra för icke svenskar.. 8)

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=sv&ie=UTF8&u=www.rothis.blogg.se&sl=sv&tl=no&history_state0=sv%7Cfi%7C

En till grej.
Jag saknar min Robin så otroligt mycket. Inte långt ifrån att åka upp till norrland och hälsa på han!
puss!

Kommentarer

Postat av: unni

Publicerad 2009-04-30 14:26:15

åh jag följer med till norrlandet om du åker :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-30 15:35:26

lätt! sommar isf. vore apnajs :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela