hanna roth

live, love, laugh

Risbergskas vårkonsert

Publicerad 2009-04-18 09:39:55 i vardags,

Tjollahoppsan hejsan. Nu är jag här igen. Haft noll ork eller noll tid att blogga sen i torsdags. Igår hoppade jag runt på hjalmar bergman teatern som en störd handikappad lat tjej, men idag skippar jag iallafall kryckorna. Foten är sjukt mycket bättre nu så jag lindar den lite bara så kan jag vara med på konserten idag! Var inte med på någon alls igår, satt och titta på alla. Ganska trevligt det med. Satt ute i solen med esteter också på eftermiddan innan sista konserten. Jag älskar hetta alltså. Ge mig 40 grader varmt och en stor svalkande sjö att hoppa i. Typ!

Det bästa är ju att jag iallafall kan tävla imorn. Yesyesyes! Ska kolla startlistorna nu. Hoppas på långt fram, orkar inte stå och hinna bli nervös. Är faktiskt första tävlingen sen 2007 så. Inte så stora krav på mig själv och majsan imorgon. Sen är det ju faktiskt bara pay and ride, första lokala är om exakt en vecka.. Tiden går fan fort.

puss

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-04-18 11:08:11

det kommer gå så bra så :)))

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-04-18 16:12:01

Lycka till!

Postat av: Nilla

Publicerad 2009-04-18 22:25:42

LYCKA TILL!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela