hanna roth

live, love, laugh

Snart tävling

Publicerad 2009-04-14 11:03:47 i tävlingar å sånt,

Godmorgon! Nu sitter jag här och dricker oboy, fast jag inte borde. Gymmar aaaaaaaaaalldeles för lite nu för tiden. Not good. Så blir det när man har annat för sig, dvs hänger i stallet. På söndag är det vårens första tävling, i glanshammar. Det ska vi fixa så bra. Lördagen efter det, nästa, i Lindesberg. Känner du för att hänga med och fota eller nåt äre bara att du hänkar! Känner att jag kommer vara sjukt trött på söndag eftersom vi haft konserter hela fredagen och lördagen innan det.. Men slita bör man, annars dör man. Kul som fasen är det ju iallafall :D

Prel. planerat till sommarn: Åka med maja några dagar till Sara&Nilla på eget lite mini ridläger. Fy så jag längtar. Ge mig sommarlov nununu!


är man snygg så är man ;)

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-04-14 14:35:11

Jag fotar på söndag ;) hehe

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-14 17:35:36

Precis... jag fattar verkligen inte grejen med det.. Bättre att må bra än att gå in halvhjärtat för det, man blir bara besviken då..



Ha en trevlig kväll!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-14 19:48:52

Grymt, ja det lönar sig ibland;) Själv fick jag naturodis i mitt:) Gott så gott!



Några roliga planer i sommar?

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-04-14 20:49:28

Jag fotar åxå!! Hehe

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-14 22:22:41

Det låter ju skönt! :D Ååh sommar! <3



Vad jobbar du med:)?



Jag ska flytta till sthlm med min pojkvän, har fått jobb på en förskola där. Så det blir stora klivet direkt efter studentetn:)



Ska till polen på festival och umgås med familj och vänner innan jag flyttar oxå:)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-14 23:41:00

Jaa, det är riktigt jobbigt! Folk tar än inte på allvar när man menar väl på riktigt! :)



Va kul! Jag gick musikklass i gbg från 6:an till 9:an.. Ska oxå sjunga för pensionärer, imorgon redan, 85 stycken, jag sjunger och spelar med mamma och storasystern:)



Kul att kunna använda musik även i jobb. Jag går media nu sista året så studenten är nära - yeey! :)



Jag har fått jobb på en förskola som jobbar mycket med musik och dans, så kommer kunna använda mig av musiken där:)



Kram och godnatt till dig! :)



Vi hörs imorn:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela