hanna roth

live, love, laugh

Frosten

Publicerad 2009-08-17 22:25:56 i vardags,

Hallådääääär!
Jag har varit som en zombiiiiiie hela dagen, typ, tills jag kom till Frosten, där äre alltid lika roligt. Men aja, först var jag i skolan och tog skåp. Bajskorvarna hade reserverat de bästa skåpet åt estetettorna så jag får ett himla Bskåp i en bajskorridor, men det fungerar väl det med. Sedan träffade jag världens bästa mormor och köpte lite grejer och framkallade kort på korthuset (ofc). Gick hem till henne och börje och åt god mat och mammafrutti. (Min nya älskling).

Sen rulla vi till Majsan, älskade häst som kommer och lägger huvudet på min axel. Åh vad jag saknat henne <3

Efter en typ timma kom mammsen och vi åkte till Frosten.
Började med att färga Saras hår, blev skitbra faktiskt! Kanske borde satsa på att bli frisör =) När Sara skulle rida Tay flög hon av, hahahahaha. Det var roligt. Jag filmade så kommer snart upp på youtube. Det slutade med att jag red Tay, han är en extremt liten brun ponny för er som inte vet. Det var kul!




Nu ska jag sova för imorgon är det skola.
Jag ska gå upp typ halv åtta, lockande.

På onsdag ska vi tydligen vandra i grottor med klassen, spännande.
Godnatt.






jag saknar dig fortfarande,
men inte lika mycket längre.

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-08-17 22:39:30

jag ska gå upp halvsju.....

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-08-18 06:36:07

Vad är en mammafrutti? :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-18 08:05:41

MANNA DÅ!

Postat av: ánchi

Publicerad 2009-08-18 15:45:11

jag har aldrig sagt något annat?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela