hanna roth

live, love, laugh

Lady Gaga at Grönan

Publicerad 2009-08-04 10:33:39 i kulturis,

Hallelåja
Fyfan vad länge sen det var jag skrev nu alltså. Känns som det var flera veckor sedan. Jimmy tyckte jag var knäpp som kom på igår att jag inte bloggat på 2 hela dagar. Hehe. Menvadå, förut skrev jag typ 2 inlägg om dagen.

Gaga i Söndags var helt sjukt bra! Hela 23 tusen i publiken. Publikrekord på Grönans konserter sedan typ 85 eller någe för då var Bob Marley där, och då kan jag tänka mig att det var stor publik. Men det var ju typ på stenåldern.

Men nog om det, Gaga var döball live. Hon levde upp till mina förväntningar. Hon körde bla Paparazzi, Eh eh, Pokerface (både vanliga och akustiska) och Just Dance. Plus några till. Förband var en usel fjortisdunkare plus ett band från USA eller something. Men dom var helt okej. Eller, okej, skitbra faktiskt. Hyper crush.
Kolla in: http://www.youtube.com/watch?v=usOO41Wh4hM  eller du mamma behöver inte kolla, hihi.

Jag och Anchi stod med Milia och Mio typ aslångt fram på vänstra sidan, så värt!
Gaga är så sjukt snygg så jag dör. Håret! och inte nog med det, hon har ingen fejkad och mixad röst som typ brittan, utan hon sjunger riktigt jävla bra!

Min nya favoritlåt, helt klart: http://www.youtube.com/watch?v=dChLeNbyNeY

Ångrar inte en sekund där. Det var skitkul. Insane in my heart. Jag ska köpa hem den. och busschauffören på 47an vill jag ha hit till Örebro för det vore inte så fel att ha lika trevliga och sköna busschaffisar här. PUSS PÅ STOCKHOLM!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-08-04 10:57:06

fett värt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela