hanna roth

live, love, laugh

2009 lista

Publicerad 2009-12-29 22:45:01 i blandy,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja klart, vilket tråkigt liv man lever annars. Jag åkte gokart. Ehe... och andra roliga saker... ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Allihopa tror jag, eller det var typ att skaffa pojkvän (haha) och inte äta godis typ och träna mer. Så blev det ju.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag vet, de kanske gömmer ungen hemma..

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tur det.

5. Vilka länder besökte du? Eh, Sverige. hahaha!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Lugn.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 10 Juli. 10 November.

8. Vad var din största framgång 2009? Lärt känna mig själv bättre och så tävlade jag Fjord SM i hoppning. Trodde jag aldrig skulle hända.

9. Största misstaget? Jo det vet jag så sjukt mycket men kanske inget jag skriver här :p

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Streptokocker...och kanske svinis? Vem vet. Skadat mig: Stukat både hand och fot.

11. Bästa köpet? Jag vettefan, jag diggar skjortan jag köpte häromdan.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mobilen och buss tror jag fan. Jag är en sparare. Är det någon mer än jag som tycker att gymnasiekortet borde gälla JÄMT!?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Kärleken. Men jag är ju inte direkt olycklig annars, Pink i november, spelningarna med Jessi&Roth. Alla goa och glada esteter och andra underbara vänner, jajamen! och att jag mot slutet av året lyckades gå ner lite.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
 Alla Pink låtar (ujuj vilket tjat det blev om henne, men så får det vara) Michael Jackson låtar också, för efter hans bortgång började jag lyssna mer på hans musik..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare absolut.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat, tränat, tagit det lugnt, promenerat, rest.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Men var inte den här frågan typ förut?

18. Hur tillbringar du julen? Med Mami, Papi, Alice, Mormor & Börje. och tjocka katten såklart.

19. Blev du kär i år? Jo det lyckades jag bli. I min bästa kompis kusin tillochmed.

20. Favoritprogram på TV? Jag tittar somsagt inte mycket alls på TV, men Filip&Fredrik blev en höjdare, som vanligt.

21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna ;)

22. Största musikaliska upptäckten? Nejmen guuuud vad svårt.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det var ju i somras.. Ofta jag minns! Haha, nejmen typ, silvershampoo? haha.

25. Något du önskade dig men inte fick? En häst. Fast det hade jag inte räknat med, jag vet inte ens om jag vill ha en.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Först jobbade jag med teater (drömsommarjobbet) sen på em/kvällen kom alla mina underbara vänner.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert, men nej jag är inget neggo så det lämnat jag istället.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mig själv typ. Vad annars, lite flummigt, lite vanligt, lite ovanligt och lite snyggt sådär.
29. Vad fick dig att må bra? Mesta. Entusiasm, kärlek och glädje.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Pink? Haha, synd att jag inte är lagt åt det hållet bara, men skulle fan kunna bli det för henne! Annars blire väl någon pudding på bilden i inlägget tidigare.

31. Vem saknade du? Robin! Men nu är han här så ska inte gnälla ;D och Dante saknar jag varje dag.. :(

32. De bästa nya människorna du träffade? Nya.. Ja jag träffade ju mer folk förra året när jag började gymnasiet, men har träffat många andra utanför :)

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-12-30 00:05:26

2. Höll du några av dina nyårslöften? *eller det var typ att skaffa pojkvän (haha)*



haaaaaaahahahahahah1!!!!! du som skrattade och tyckte jag var dum i huvudet när jag sa att jag skulle ha det som nyårslöfte :p pucko

Postat av: sophia

Publicerad 2009-12-30 11:48:08

mig har du ju träffat i sjuan!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-12-30 21:51:30

jessi och roth <3!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela