hanna roth

live, love, laugh

Dan före dan före dopparedan

Publicerad 2009-12-22 20:11:17 i vardags,

Inte för att jag vet varför man säger så egentligen... Men ändå!

Idag blev en slappardag, en mensverksdag, en bästisdag och en Pinkdag. Vi skulle på spinning men insåg när vi blev förflyttade till den intensiva gruppen att vi inte pallade idag. Vi satt hemma jag och bejb och bytte julklappar, åt gröt och kollade på Pink turné dvd. Helt awesome. Hon är fantastisk. Nog den snyggaste kvinna jag vet om här på jorden.

Imorgon ser dagen ut såhär:
10.00 träffa en mycket saknad kristina och gå promenix
11.00 fika med elin + byta julklappar
13.00 åka till speeden med anchi

Sedan blir det som det blir.. Klä gran och längta till dagen efter imorgon, julafton. Jag tror alla längtar lite, både stora som små. Jag längtar iallafall till julklapparna. Julmat har jag redan fått i mig så det heter duga.

Vad har alla för nyårslöften då?

Jag fortsätter absolut med mitt nyttigaliv, men måste börja träna mer. Är alldeles för lat nu. Gustavsviks kortet går ut i februari. Så nu gäller det att kötta! Sen skaffar jag nog ett kort på friskis och svettis istället, för är mer sugen på gruppträningar nu, typ Yoga och Aerobics och sånt.
Nån som har friskis kort?

Nu ska jag facebooka, eller något annat roligt.
Njut av vintern nu alla människor. Gå inte i ide bara för att det råkar vara minusgrader. Det är så det ska vara.
PUSSOCHGODJUL!

 

Kommentarer

Postat av: Zara/Nä

Publicerad 2009-12-22 20:48:52

haha du borde dissa järnet ;)



det är bra sj :D?

Postat av: Zara/Nä

Publicerad 2009-12-22 21:06:01

sv: japp helt seriös stod i tidningen (Y)

Postat av: bestiz

Publicerad 2009-12-22 23:10:17

pink är verkligen awesome! du med hihi. <3

Postat av: sophia

Publicerad 2009-12-23 16:11:40

jag ska kötta på friskis efter nyår så vi får kötta fläsk tillsammans på massa pass i vår vafan! god jul och simma får vi ta tag i efter jul & nyår jag har massa skitjobbig familj här nu. men fan vad jag ska kötta fläsk efter all julmat. jag är så jäkla taggad på det MOHAHA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela