hanna roth

live, love, laugh

I don't play your rules I make my own

Publicerad 2009-12-29 23:45:58 i vardags,

Cuz I Can!


ROBIN ÄR I ÖREBRO!!!!!! Finally. Nästa gång drar jag till han. Brabra, förutom att det täpper igen i mina öron när jag är högre upp än Lindesberg. Där var jag idag föressten. Hos farmor, det var gott med köttgryta. Dock så fick jag reda på sen att jag la ut 50 spänn på buss som jag inte hade behövt, eftersom det där jävla gymnasiekortet tydligen fungerar!!! Kan dom inte ge lite information kanske? Det brukar väl inte funka på lov? Snopp!

Snart är det nytt år! Nyårslöften? Ja men som vanligt, inget godis, inget onyttigt... blablablabla. Men tror nästan jag ska försöka få in en datafri dag i veckan och att jag måste promenera mer per vecka. Är ju så himla skönt!

Vad har ni för nyårslöften?

Kommentarer

Postat av: natya

Publicerad 2009-12-30 01:16:24

Haha vet ;) :P

Postat av: sophia

Publicerad 2009-12-30 11:37:17

men NÄR idag?????????????? skicka sms till mig om när du står här utanför och om vi går eller cyklar och vilken tid och ja! :o

Postat av: rotan

Publicerad 2009-12-30 14:44:49

mera soppor !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela