hanna roth

live, love, laugh

jullov nutack!

Publicerad 2009-12-03 21:10:01 i vardags,

GUD vad det skulle vara skönt med jullov precis... NU!
jag är så trött på folk så det inte är sant. Ja jag menar endel esteter. Men jag tror alla är skoltrötta, det är väl därför folk går runt och är tjuriga och dryga. bajs åt er som känner att ni vill ta åt er.

och ja idag fick min blogg vara lite småtöntig och surig, men det är okej :) för det är den aldrig annars.

Imorgon blir bra.
You know it.
Café Deed 21.00
InteMissaInteMissa!

Nu ska jag typ sova. Jag är trött. 3 lektioner imorgon.
Önskar att man kunde få en extralång helg istället............
gonattifnattihattimatti

Ska jag färga mitt hår mörkbrunt?




Jag saknar Speeden! <3

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-12-03 23:43:13

Söt Speeden är

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela