hanna roth

live, love, laugh

Livet typ

Publicerad 2009-12-02 17:13:04 i vardags,

Tjenahå. Helt okej dag har det varit. Dansat bugg och fått reda på resultatet på matteprovet. Jamen det går så bra för mig så. Not. 3½ poäng av 27 hade jag. Fast jag diggar att Helen fick mindre för att hon gjorde en döskalle på provet. Jag älskar matte. Nej men seriöst. Nu ska jag kötta! Jag som tänkte läsa Matte C! Ehh.. Ändrade planer. Jag ska iaf börja gå på stödmatten varje onsdag. Den läraren är ju lagom mycket bättre än den vi har...

Aja nu kanske jag ska dra från skolan. Har suttit här och pluggat och småflummat med Unni, och pruttat såklart. Det är så lugnt här på döva sidan av skolan.

Nu får jag inte sitta här mer för Unni. Shit. Hihi, herrå!!!!!!!!!!!! PS. 5000 gratis sms i december istället för 3000. Halebop <3

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-12-02 18:20:49

sv: jo det kan vi göra :))

Postat av: edvin

Publicerad 2009-12-03 20:10:39

haha prutta (y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela