hanna roth

live, love, laugh

Rice pudding in my heart

Publicerad 2009-12-20 22:29:45 i vardags,

Tjena Lixen.
Igår var en bra dag. Idag med. Jag mår så mycket bättre när det är snö ute, istället för regn och lera och mörker 24/7. Det är såhär det ska vara jajamensan. Så sluta klaga, pussyface! Idag blev en mycketbradag ute i två stall och med två kompisgäng. Först ut till Speeden på skogs och snö tur sedan till Virre på Grötmys. Jag ska mer till Virre och mina saknade fjordisar nu på jullovet för nu har jag tiiiiid.

Efter de båda mysiga stallen, vidare till Vardagrummet och fika med Emma, Bella och Anchi. Var trevligt. Fick en par bruna snygga leggings av Emma i julklapp. Tacksi gummsi! Efter det blev det hem och äta mer gröt såklart och vidare till Lundby till Matilda Köpberg, där var också min älsklingsHeleni såklart. Vi hade sällskap av en gubbe i busshållplatsen och han berättade så mycket om han och hans liv. Det var också trevligt. Han tyckte Helen hade fina ögon och att jag var lik Mona Lisa. Ehh, ja hur man nu ska ta det....

Imorgon ska jag rida Rova i ridhuset och sen ha julmys med Elvis.

Det kanske låter som att jag har ett stressigt liv. Men fan vad jag njuter alltså. Vintern är nog den årstid som jag stressar minst.
Uppfriskade luft och ljus mark och himmel och stilla vind. Jag älskar vintern.

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-12-20 23:24:15

hihihi det var mys arne!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela