hanna roth

live, love, laugh

Bruksträning 09

Publicerad 2009-02-15 11:21:13 i fjordisar,

Jaaaaa det blir av! Bruksträningen förra året ägde rum hemma hos Kg i Löa ! Det blir iår igen. Toppen kul.
Lite tråkigt att inte Rova kan vara med, men det blir jag och virre på majs och toris, så skoj!

Kanske skulle satsa på det kanske ? ... :)
(klicka för att förstora bilderna)

  

Är hemma hos Virre. Har sovit här. Igår red jag virre och ella ut runt Vallby. pigga hästar! (like usual)

maja var sketastel i munnen och vägrade vara mjuk, bara tog tag i bettet. det funkade inte alls. bajs.
så hoppas det blir bättre om jag får rida lite med hackamore ett tag igen sen byta och variera lite.

PUSSHEJ nu ska vi ut och åka släde! för det är så mycket snö!

Kommentarer

Postat av: vikky

Publicerad 2009-02-15 12:18:41

men som jag sa gick det ju sönder. lädret sprack helt enkelt. ska åka till lantmännen typ imorgon eller ngt och köpa ett till mig så köper till dig också då. svart eller brunt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela