hanna roth

live, love, laugh

Helg planerna

Publicerad 2009-02-20 10:57:30 i fjordisar,

För min egen skull, och kanske endras också. Kommer planerna inför helgen, sista dagarna på det underbara (korta) sportlov!

Idag, fredag, kommer det endast bli lite fix och plock i stallet, och en kort ridtur, mer hinns det inte med för min del.

Imorgon, lördag, är du jätte välkommen på mysdag här vid Virre. Slädåkning och grillning, 13.00. Ta med lite snö picknick korgen och ett glatt leende så ses vi väl ;)

I övermorgon, söndag, ska vi ha möte. Det var väl på tiden, men små stall behöver också möten ibland faktiskt :)
Och så rider jag väl ut en sväng, får försöka få med mig Linnea också med Oden !

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-02-20 11:26:07

Då kommer jag åxå då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela