hanna roth

live, love, laugh

Kallt som fan

Publicerad 2009-01-04 16:13:09 i fjordisar,

Äntligen kallt ! Jag har väntat sen november på det! Nu kom den så nu kan det gott och väl vara 13 minus ett tag till.

Här har ni bild på den allra bästaste

 

Jag känner mig helt tom de dagar jag inte åker till stallet.
Bland annat idag. Skulle lika gärna kunna åka och bara mysa,
borsta lite, ta en liten ridtur, städa lite (jag älskar att städa) osv..
Selling, andra tjejen som är delfodervärd har varit bortrest hela veckan
så har fått haft henne själv.
Annars i vanliga fall, så rider jag Tis, Tors & Sön. Ibland lördagar också.
Om jag orkar, jag har ont överallt sen lektionen igår på Manford.

Kommentarer

Postat av: unni

Publicerad 2009-01-08 17:38:10

du är störd som älskar att städa, det kommer jag alltid att tycka, men det måste vara en väldans bra egenskap.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela