hanna roth

live, love, laugh

Mr Manford

Publicerad 2009-01-03 18:25:55 i horsie,

Imorse red jag som vanligt i karslund. Eller imorse, det vet jag inte.. 11.40 iallafall.
Har typ den största hästen av alla ; Mr Manford.



Som vanligt hade jag glömt allt i Fjordstallet så fick rida med mammas Islansbycor och hjälm. Obekvämt som satan.
Men vad gör man inte, jag vill ju inte rida i leggings direkt.
Syster var med. Hon och Manford på bilden.

Det gick faktiskt bra att rida honom idag. Förra gången var allt åt skogen, allt var jobbigt. Nu känner jag han lite bättre. Så mot slutet blev han jätte mjuk och fin. Speciellt galoppen, men den var vi tvugna att avsluta för Jennifer i gruppen flög av. Nåja, sånt händer ibland det med. Inte bara för ponnyungar :)

Kommentarer

Postat av: unni

Publicerad 2009-01-08 17:35:00

vilket namn! det låter som en jäkla deckarserie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela