hanna roth

live, love, laugh

Baddags

Publicerad 2009-07-05 11:01:40 i vardags,

Nu far the Roth family ut på äventyr.

Ska äntligen få bada. Har jobbat och slitit nu så mycket så att jag aldrig fått tid att kunna följa med familjen å bada. Men nu fan tänker jag inte jobba. Ska rida ikväll, hoppas det går bättre än igår.

Jag har massa bett på foten och handen. Sommartider hejhej.

jajuste, glömde berätta att det var en norsk familj på holmen igår, jätte söta norska småpojkar som ville prata massa med mig. Det var kul!

puss

Kommentarer

Postat av: vikky

Publicerad 2009-07-05 13:15:43

åkte inte nya gungan, alldelles för otäck för mig trodde jag. Men åkte Hang Hai, den där stora runda som är ist för Tornado. Den var bajsecklig :p



jag länkar diiig :DD

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-05 13:27:53

HAHA de va sådär :p Regnade massa :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela