hanna roth

live, love, laugh

Gårdagens tävling

Publicerad 2009-07-03 18:35:06 i tävlingar å sånt,

Hejsan Svejsan
Jobbet rullar på, jag får liksom aldrig tid att blogga, eller att ta det lugnt.
Förutom idag då, eller ikväll, jag och ella har planer på att gå på bio eller att hyra en film eller någe :) det blir mys, om det blir av förstås. känner mig lite seg och utsliten faktiskt.

Igår var det tävling. Gick apdåligt, typ sämsta tävlingen hittils. Framhoppningen kändes dock mycket bättre. Hon blev lite trött av värmen bara, så hon kändes helt seg i hjärnan. Hoppade ettan och tvåan helt okej. Men trean (som var en maxad och ganska bred oxer) hoppade hon konstigt över och slog i bakbenen i bakbommen så då kom vi jätte konstigt till fyran så hon stannade. 12 fel alltså då. Fyran femman gick bra sen. Vidare till sexan, som också var en rätt så stor oxer. Krash sa det bara. Eller ja, hon hoppade över första bommen och så landade vi mitt i hindret. Lite obehagligt sådär. Tyckte hon mest iallafall. Jag valde att hoppa sista hindret som var ett litet räcke och sedan gå ut ur banan (valde själv att bli utesluten). Uschdå. Men sånt händer... Känns inte så värst farligt ändå. :) Skyller på värmen, och att det var lite blött på banan (stora pölar av vattenspridarn).... Men aja, längtar till nästa tävling!

bjussar några bilder som anchi fotat, och de bilder på framhoppningen: jag är fullt medveten om att skydden sitter åt fel håll, men min hästskötare var lite off i hjärnan och satt dom så. heh, och ja jag hade hästskötare för jag jobbade hela dagen.







Juste, glömde tala om att jag fick en fanclub, typ 10 stycken 13 åringar, dom älskade vekrligen min maja :D sånt är sött!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-03 18:48:30

Han ska heta Harry :) angelica sa att de va du som lånat ljudet av ett annat hjärta. Och jag undrar om jag kanske skulle kunna sno den från dej ett tag :) (räcker nog med 2 dagar :p

Postat av: anchi

Publicerad 2009-07-03 18:54:56

hahahaha det var faktiskt inte mitt fel! :o jag satte dom bara som virre sa :p för jag visste inte, haha.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-04 12:21:23

Harry :D tks :)

Postat av: sara

Publicerad 2009-07-04 15:47:23

framhoppningen såg jätte fin ut (på bilderna)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela