hanna roth

live, love, laugh

Hemma efter världsbäst helg

Publicerad 2009-07-27 11:44:59 i tävlingar å sånt,

     
Veterinär bes. tors kväll.    Red på travbanan lör. kväll



efter 80 klassen, innan 90 klassen.

Jag är sketanöjd med helgen! Det kunde väl gått bättre med placeringar och skit, men det hade jag ju absolut inte räknat med! Jag var som sagt galet hopprädd för 2 månader sen och hade inte tränat något alls när vi kvalificerade oss till SM. De här två månaderna har vi legat i som faan och ja, det syndes väl =D Jag är super nöjd, kan skryta lite med att jag och majsan är 10onde bäst i Sverige i hoppning av alla fjordingar. tihi!

Bruksridningen gick åt skogen, haha, tur att jag bara tog det på skoj. Maja ville inte alls backa utan stressade sig igenom hela vinkeln så vi fick 100 straffp för det, och 100 straffp för att hon inte gick på mattan som var skrämselhindret (hon typ hoppade över det) resten av banan där var jag nöjd med. Men vadå, första tävlingen, man måste komma sist ibland, hah!

Idag ska jag slappa, om jag klarar av det, tror jag ska till Granngården.
pussi

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-07-27 12:12:32

ni var så duktigaaaaaaaa!! :)

Postat av: Stina

Publicerad 2009-07-27 12:22:24

Jag ska titta igenom din blogg/bilder senare. Vad kul att du vill dela med dig med bilder! Min son Lucas tyckte mycket om bilderna på din mammas blogg, speciellt där ni fick stopp. Men han sa det typiska "åhh... gjorde den illa sig?" eftersom fjordingen stod med benen inne i oxern.

Postat av: Mikaela & Emma

Publicerad 2009-07-27 13:41:24



Nu har vi en frågestund i bloggen!

Kika in och skriv en fråga, we swear to tell the truth.



Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-27 15:20:14

Ja, det var synd att jag inte var där.. Hittar inga tider för lördagen på Kvinnersta, vet du när det är?

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-07-27 17:55:51

Du var bäst! De andra 9 före dig hade tur

Postat av: hanna

Publicerad 2009-07-27 18:20:44

haha eller hur pappsi :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela