hanna roth

live, love, laugh

Jävla cykel

Publicerad 2009-07-29 23:32:05 i vardags,

Fyfan.
Något jag kan bli riktigt arg på är när min cykel inte gör som jag vill att den ska göra.

Imorse så höll jag på att flyga av när bakhjulet helt plötsligt trycktes mot en järnstång på cykeln, ja jag vet inte vad den heter men någonstans där bak vid skärmen och hjulet på sidan. Fick släpa på cykeln tills jag inte orkade mer. Då skjutsade jag Anchi på hennes cykel istället, som visserligen inte var så hel den heller.

Iaf, nu när jag kom hem från stallet, typ för 2 timmar sen, fick jag ett ryck och skulle hämta cykeln.
Fy tusan vad jag slet. Fick bära/slita/dra/sparka på cykeln för att jag skulle få med mig den. Det var så jävla nära på att jag kastade i den i svartån. Det dumma var att alla trodde att jag hade snott den, eftersom jag bar runt på den. Någon kille undrade om jag hade punka? Men vafan! Nej, arg blev jag. Samtidigt laggade telefonen, och nu fungerar inte min hotmail, så jag kan inte kolla min mejl. Ja men smidigt läge!

Jaja, har iaf fått bjuda på min älskade martingal på tradera, den låg nyss på 20 kr, nu på snart 70 spänn. wuups! Aja, ingen frakt iaf, den bor ju i Karlskoga så det löser sig! Jag fullkomligt älskar tradera alltså! Såååå bra.

Aja, idag har jag lekt med Anchi och Matilda och familjen. Vi var på sannabadet, lite kyligt men helt okej mysigt =) Sen träffade jag Jessi, vi åkte och red. Då var det varmt.

GRATTIS VIRRE IDAG =) <3

natti snuttisar
jag saknar min älskling :/ på fredag!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela