hanna roth

live, love, laugh

Jensen's Bøfhus

Publicerad 2009-07-13 21:41:08 i vardags,

Godkväll tjohej. Sitter här och nynnar lite för mig själv. Pappa snackar om att flygplan är osäkert och om Britney spears. Mamma är på Toa och alice packar, hon ska tydligen ut och resa. Mia blev nyss rädd för en ballong jag kastade upp i luften. Japp, så är Roth en måndag kväll! :)

Jag och mormor frmakallade bilder förut på korthuset, sen drog vi till Jensen och åt mat, så mumsigt så! Bästa maten alltså, har du inte varit där, är det verkligen ett ställe jag rekommenderar alltså. Rätt så billigt och hur mumma som helst.

Köpte en ny tshirt förut på HM, sjukt snygg!

 

(klicka pårom)

Imorgon ska jag klippa mig, najs. och efter träningen i latorp blir det att åka till Unni, hon fyller på onsdag så hon ska ha ett liten födelsedagshäng eller någe, mys!

jag saknar min bästis
och jimmy! <3

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2009-07-14 00:32:44

saknar dig ocksååååå! det kryper massa djur på mig. jag lovar. hatar att tälta :(

Postat av: SAARAA!!!!(fick int komentera anonymt xD)

Publicerad 2009-07-14 20:46:41

shiiit snygg asså:)<3

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-15 18:09:19

Hejsan, det var en tjej ute och provred Olle (Nadjas kompis) idag. Hon kände dig. En Vicky från Karlskoga =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela