hanna roth

live, love, laugh

Onsdag igen

Publicerad 2009-07-01 23:47:23 i vardags,

Hejsan där.
Idag blev det jobbet igen, NA var och fotade oss. Lite kul sådär. Kanske hamnar på bild imorgon dådå. Spännande alltså. Efter jobbet drog jag hem och slappa en kvart i sängen, sen drog jag vidare mot gustavsvik och badade någon timma med bästa vännen. Vi fick reda på att det stängde 19.00, så vi åkte till rosalies och åt mat. Jag är fortfarande mätt, och då åt jag inte alls mycket. Helt sick. Lite gott vare iallafall.

Vi gick till Cp (centralparken, henryallard, emoparken) och satte oss och mös/myste. Då kom Olle & Adam förbi. Så vi satt och snackelisnacka med dom. Olle spelar ju Bert nu i Berts bravader här i örebro, och Adam spelar Åke. Puss på dom! Var mysigt att träffa dom. Många estetare man inte träffat på såhär en månad... trääääääligt med sommarlov ibland. Saknar dom!

Ute satt vi till typ 22.30, sen drog jag hem och kollade på Michael Jackson dokumentär eller vare nu var på TV, uhuuuuuuuuu kan fortfarande inte förstå att han är borta :( Bra att musiken alltid kommer finnas kvar iallafall.

Imorgon slutar jag en timma tidigare, för att det är tävling 17.00 i Latorp. Kom och kolla :D

På tisdag fyller jag år, hör av er till mig om ni är sugna på att komma förbi på myskalaspartyhäng här ute på gården, desto fler desto roligare juu! Hare bra, pössi

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-07-02 00:38:19

jo för det skriver jag ut på bloggen... "och så hade vi sex också" näe.. och nu kommer alla som kommenterar din blogg se detta, ehhhh. pinsamt. fan. HAHA. jag suger..



pusssssss bästiiiiiiisssssssssss

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-02 15:02:26

Trosa var finare än lamberta i alla fall :p :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela