hanna roth

live, love, laugh

Tröttish

Publicerad 2009-07-18 11:38:42 i vardags,

Tjena i stugan.
Mycket har hänt sen sist, eller ja, som det brukar då.

- varit med Jimmy, han sov här :) <3
- sett harry potter 6 i en salong där det var 35 grader varmt (fel på luftkonditioneringen)
- badat i leken
- träffat anchi! <3 som åker idag igen...
- pyntat örebro med kid down affisher med anchi och vikky!
- blivit otaggad på sm
- blivit taggad på sm
- illamående mitt i natten idag, som tur var har jag ju mamma iaf!

Sådär såg mina senaste dagar ut,
dagen idag blir : jobb och sen stall.

Jag är lagom opepp på att jobba, jag vill sova! eller vara med jimpan.
puss

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-07-18 23:23:56

hörde att du va på bio i telefonen xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela