hanna roth

live, love, laugh

Viksnäs

Publicerad 2009-07-13 12:25:48 i fjordisar,

Toodiloo.
Sjukt skönt med en dag tom av planer, eller okej, jag ska träffa mormor och framkalla kort. Men det är inte så ansträngande. Fy vad skönt. En sån här dag har jag inte haft på flera månader. Jag ska inte jobba förns lördag! Om dom inte ringer in och behöver mej förstås.

Viksnäs var guld. Förutom hopptävlingen, Maja har blivit jätte försiktig nu sen Latorp så hon vågade knappt hoppa. Smidigt att min hopptränade är i Falsterbo nu känner jag.. Har iaf bokat hoppträningstid med Linda Bienfeldt imorgon i Latorp. och på onsdag är det hopptävling igen. Det är bara 10 dagar kvar till SM så nu gäller det att få henne tycka det är kul igen... annars kommer inte jag tycka det är så roligt heller..

Bruksridningsträningen gick super. Några saker är svåra och sådär. och så är banbyggaren på SM tydligen jätte krånglig med banan, gör alltid svåra banor osv. Åhhhh vad kul tänkte jag.. Haha, not. Men det blir ju skoj.

Lite andra saker som hände var att jag red till min gamla sommarstuga vid viken, kul att se den. En höna red på Maja. Jag galoppade massor genom vattengraven och så grillade vi. Blev väckt av en blöt hund också.



Träffade Jimpan när jag kom hem, mys som vanligt :)

Anchi är borta nu, hon stack i lördags och nu kommer jag inte träffa henne förns på SM i vaggeryd :((((( Bästis :/ Får träffa hennes kusin istället... ;).. puss

Kommentarer

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2009-07-16 16:52:36

Hej vad fina ni e med den bilden. Skätter överallt måste man tåla. Hihi. Vi ses snart!! mindre än 1 vecka kvar!

Kramar från Viksnäs ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela