hanna roth

live, love, laugh

B-b-b-b-bäst

Publicerad 2009-06-18 23:05:50 i fjordisar,

Kom hem runt ... jag har ingen koll. för några timmar sedan.
Har haft fyra underbara dagar där borta på Frosten.

kommer snart tillbaka, puss på er!



(lite synd att julle surar här, mest för att han inte fick äta, utan var tvungen att posa :)

jag är inte så skrivsugen, för trött, somnade strax efter 04.00 tror jag klockan var, och vaknade strax innan 10.00.
imorgon reser vi, uppåt i landet -> Uskavi.
På söndag kväll kan jag rabbla upp allt jag vart med om, om jag orkar, men då är jag hemma iallafall.

puss
ps. jag har halebop nu, ehhe! det är bäst!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-07-04 15:49:40

längtar redan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela