hanna roth

live, love, laugh

Dagens...

Publicerad 2009-06-14 16:47:52 i vardags,

Dagens..

Dagens humör: trött och förkyld
Dagens klädsel: tävlingskläder vs mjukisar
Dagens planer: tävling förut, slapp nu
Dagens frisyr: vanligt, inte fixad typ
Dagens låt: måste vara någon radio låt, hah.
Dagens bästa: prata med mio i telefon ofc :)
Dagens sämsta: att det gick så dåligt på tävlingen.
Dagens vill ha: en icke täppt näsa

Någon som vill fixa min blogg? Så fort jag gör något blir det fel, och fult, och då blir jag sur, så då tar jag bort den... Hah.
Nu ska jag kolla om det finns glass i kylen, undrar var min familj är...?



Tur att man har världens sötaste och bästa syster iallafall :)
Bilden är dock rätt så gammal.

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-06-14 17:44:44

kan ju vara kul om jag har något att uppdatera med också :p

Postat av: anchi

Publicerad 2009-06-14 20:34:09

tänkte mest på att jag ville vänta tills jag hade fixat bilderna så jag kunde ta några såna också :p



men HAHA vadå th? stört längesen jag skrev något om dom. typ när jag köpte aids-tröjan, men det räknas knappt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela