hanna roth

live, love, laugh

Dressyrtävling

Publicerad 2009-06-14 16:29:19 i fjordisar,

Jag säger bara, omg vad dåligt det gick alltså.
Poängen, inte att tala om, så uselt har jag aldrig fått nånsin, inte ens på klubbtävlingar på karslund när hästen hoppat upp och ner och kastat sej fram och tillbaka. Det var ju för tusan min gamla ridlärare som dömde, trodde hon kunde vara lite snäll. Men nej, nu kommer det, 142 poäng, typ 50 % ganska så exakt. Så ruttet dåligt. Majsan kändes ganska okej förutom att hon var aspigg och stressad över Torvald hela tiden, men när vi kom in på banan blev hon jätte trött istället. Snacka skillnad mot hoppning. Fy. Jag längtar till nästa hopptävling. Vill nununu! Orkar inte dressyrtävlingar mer nu känner jag, inte om det ska gå såhär dåligt iallafall, jag som hade haft hopp om att det skulle gå bra. Men nejnej, bättre lycka nästa gång.

När vi kom tillbaka till stallet packade jag tills imorgon.... Hemligt vad jag ska göra... Ska bli toppen roligt iallafall :D Till torsdag blir jag borta, och på fredag far jag iväg med familjen och anchi till Uskavi på midsommar mojjs. Ska bli en sjukt rolig vecka. Måste bara sova lite så jag blir pigg och glad. Jag är jätte täppt i näsan idag, usch och fy. Men det ordnar sig, självfallet!

Lagom mycket grejer jag ska ha med...


Bilder från tävlingen kommer senare ikväll, Anchi har dom nu, pussi!

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-06-14 21:52:07

Haha..var det Dante som hoppade upp o ner!?

Hahaha gulle dej

Puss o kram mammas snuttetutta

Postat av: Nilla

Publicerad 2009-06-14 23:37:27

Ska du ut och resa =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela