hanna roth

live, love, laugh

Fullrulle

Publicerad 2009-06-28 13:01:40 i vardags,

Hei där.
Jag har knappt haft tid att andas den här helgen, jojomen, det har jag väl, men jag har flängt fram och tillbaka och hit och dit så har inte haft bloggtid nångång. Nu ska jag iväg och jobba så det blir inge mer med det nu heller. Blir ett kort och tråkigt inlägg, men jag förvarnar er om att nästa inlägg kommer vara askul! Eller ja, det blir ju vad man göre till.

Inatt snackade jag i sömnen (som vanligt). Anchi låg breve och var vaken så hon hörde allting. Haha fasen att hon inte spela in det alltså.

Nattlig Konversation mellan Hanna (som sover) och Anchi (som är vaken):

hanna - vart är den där... SJÖN?
anchi - haha ursäkta?
hanna - ja, var är den där ... sjön?
anchi - HAHAHAHA va?
hanna - hahahahhahaha
anchi - vadå?
hanna - du fattar ju INGENTING!
anchi - men vadå? hahaha
hanna - skitsamma!!!
anchi - ah okej
hanna - PUSS!

Observera att jag sov hela tiden :p

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-06-28 13:59:34

hahahaha ditt cp <3 puss

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-28 21:20:50

En team Tallemajatröja? Då får jag köpa en av dig :P

Har kanske fått med mig Linn ner, om hon inte ska till Norrland så om hon ska med så kommer jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela