hanna roth

live, love, laugh

Godmorgon tuppen

Publicerad 2009-06-15 09:45:39 i vardags,

Kul att jag går upp tidigare än tuppen frivilligt. Vaknade för att jag var så täppt i näsan, och har jag en gång gått upp är det svårt för mig att somna igen... Unni ligger och sussar iallafall. Skönt för na. Hon är inte lättväckt den kvinnan.

Snart ska jag ta och ställa mig i duschen och använda sämsta shampoot någonsin mot blont hår. Blir nog att köpa nytt på stan idag, det där är verkligen det sämsta jag nånsin använt. Gör håret helt sträft och osmidigt, typ blir en stor boll, så måste dränka balsam i för att få det jämt och lent igen... Jaja, sånt är livet. Allt kan inte vara bra, det var ju faktiskt billigt.

Jag vill ha frukost.

Kommentarer

Postat av: unni

Publicerad 2009-06-16 00:25:53

haha du då inatt, jag typ la mig på dig för du låg över hela sängen. Ändå vaknade du inte :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela