hanna roth

live, love, laugh

Hällabrottet

Publicerad 2009-06-25 22:20:41 i vardags,

Tjenixen!
Kom hem för typ nån timma sen från Hällabrottet vid Kumla, var där med anchi och några till :) Det var apskönt i vattnet. Typ första gången jag badade i ett kalkbrott. Men det var mysigt. Skönt kvällsdopp!

Imorgon är första veckan på Drömsommarjobbet avklarad, har gått super fort. och sviiiiiin roligt är det. Idag hade vi improvisationsövningar och massa. Dunderkuuul.
Fredagen den 10 juli äre en slags festival vi ska fixa utanför kulturhuset, komsi komsi! Från 18.00-23.00! Blir säkert brabra :)

Imorgon efter jobbet drar jag till Frosten, där ska jag rida Jullebulleknulle, träffa Henning (gånger 3...) och Frostisarna ofc! Älskart. Kommer hem på lördag, men då ska jag bara lasta av grejer sen åker jag tillbaka åt samma håll, fast till Majsan. Sussar med Anchi i husvagnen, vi ska ta en kvällsskritttur också i solnedgången, så mys.

På söndag är det tävling i Lockenkil, 80 & 90 cm. Eftersom min anmälan tydligen inte hade kommit fram så fick jag efteranmäla mig.. Inte kul. 100 spänn extra, PLUS att jag får starta först. Ännu roligare. Jag som vill ha tid på mig att gå banan, och att se på alla innan mig. Aja.. Bara clear rounder.

ha en bästig helg nu!
puuuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela