hanna roth

live, love, laugh

Krampenvinst och Datakrash

Publicerad 2009-06-02 15:11:36 i vardags,

Orka blogga. Nu blev jag sur.

Eller okej, Vi vann krampen, det är fett bäst. Jag är stolt, lycklig, och ja, inte förvånad. Jag visste att vi skulle vinna.

Men när jag och Matilda sitter hemma (bara för en kvart sen) så dör min dator helt, och dampar loss.
Jag går ner till data-affären och dom ba "Nej det här ser inte alls bra ut, vi måste laga den, hoppas det går...", åh vad kul. Alla bilder och filmer kommer säkert försvinna. Mitt liv. Typ :( Uhuuu!

och vädret? Vafan äre för skit. Visst okej, att det får regna så inte jorden torkar ut, men ändå. På krampen? ablö.

Snart äre hoppträning som gäller, och fira världens bästa majsan.
(här hade jag lagt upp en megafin bild på hästen om jag hade haft datorn med bilderna........)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-02 21:50:20

Du får säga grattis till henne från mig med, och ladda upp en fin bild en annan dag =)

Hur gammal blir hon?

Postat av: anchi

Publicerad 2009-06-04 19:05:53

men jag kanske skrev fel :)))

och nä det var inte så många bilder på mig från min kamera. men det kommer när jag har fått alla andras (y)

Postat av: anchi

Publicerad 2009-06-04 19:06:42

jag kommer snart btw. skulle visa moa några bilder men fastnade här.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela