hanna roth

live, love, laugh

Mobilblogg

Publicerad 2009-06-20 16:30:51 i vardags,

Tjena Tjena =D Hah, har man gratis internet på mobilen så har man.

Nu hänger vi i våran super mysiga och lyxiga stuga vid sjön. Idag har vi spelat golf och paddlat kanot i sol. Igår var vädret lite sisådär, regnade rätt så mycket. Men är ändå ute till natten, lite mys får man ju ha =D jag är badsugen men ändå inte, kallt som fan. Vi får väl se hur det blir. Ska inte hem förns imorgon efterm så jag har tid på mig. Jag brukar inte vara någon badkruka, men när jag fortfarande är lite hostig så vill jag inte riskera något känner jag...

Jajuste, har träffat några stycken jag känner. Någon från Karro, någon från risbergska, och även gamla lärare från karljohan som bor i stugan bredvid, lite kul är det allt, Hihi :D Puss å hej

Kommentarer

Postat av: vendela

Publicerad 2009-06-21 23:09:53

HUR FAN MOBILBLOGGAR MAN? :o HAHAH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela