hanna roth

live, love, laugh

Najs weather

Publicerad 2009-06-23 16:17:20 i vardags,

Haft en toppendag idag också. Idag på teatern  har vi arbetat med att vara olika karaktärer osv. Mega skoj! Har varit mycket gå runt och springa/hoppa runt så är helt slut, värsta fys passet :)
Nu hämtar jag andan, för att sedan gå ner och hämta världens billigaste gamla dator, och sen åka och köpa hoppväst till SM och alla andra tävlingar, den var ju inte billig den heller. Typ 1799 :- eller någe. Hästsport är dyrt, men jaja, värt äre!

Jag tror väderguden lyssnade på mina blogginlägg alltså.. mit hat mot kylan och den gråa himlen, för nu kan man ju inte få bättre väder alltså, toppen väder är det! Så mys :)
Familjen + anchi & saga (alice kompis) är i sannabadet och har det skönt... Fuuuuskisar!

På lunchen idag vände jag mot vuxenlivet och fick bli några år äldre.. For först mot skatteverket där jag köade typ 20 min för att få en litet papper (skattesedel). Den fyllde jag i och åkte vidare till min chef i stadsparken. Där lämnade jag lappen och snackade lite med henne. Sen blev nästa stopp banken, ta ut pengar. och efter det hem och trycka i sig lite yogurt för att sedan åka tillbaka till Kulturhuset.

här kommer två sketasnygga bilder från uskavi.
älskardej bästisch





Badsugen som faaaaaan!

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-06-23 17:44:39

haha snygga är vi.

PUSS <3

Postat av: Nilla

Publicerad 2009-06-23 23:40:40

Läckra brudar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela