hanna roth

live, love, laugh

Snart går jag i idé

Publicerad 2009-06-13 10:49:02 i vardags,

Ändrar inte vädret sig kommer jag lägga mig i sängen och ligga där resten av sommaren. Det känns som att juni förvandlas till en regnig, grå, kall, blåsig och tråkig novemberdag. Hade det varit sol hade jag inte behövt färga mitt hår, då hade det inte blivit speciellt fläckigt.. och jag vägrar sola solarium för att bli brun, aldrig i hela mitt liv, jag kommer fastna och få cancer eller brinna upp. Man vet aldrig. Nu känner jag mest att blir det inte sol till nästa vecka, blir jag lite sur. Eller, ännu surare menar jag. Plus att jag fått ont i halsen av det här skitvädret. och det är BARA på grund av det. Inget annat.

Jag ska snart kliva på bussen mot karslund, hoppas det inte kommer regna något idag. Min förra medryttarhäst hopade 1.10 igår och placerade sig, så stolt är jag att jag typ var det första som tävlade med henne, i Örebro iallafall :) Dock så ser det ut som att hon har strukit sig i 1.20 och 1.30 så jag får inte se henne hoppa :( Tråkigt tråkigt.

Var på Deed igår kväll, var inte jätte drag där men skönt när det är lugnt ibland också. Mio förgyller mina dagar ibland alltså, puss! Speciellt när jag får låna paraply på vägen hem, när jag tvingas gå hem i regn... Vänner är bra att ha :)

Ikväll ska vi sova i husvagnen vid stallet för imorgon är det tävling igen. Inte så taggad, för det är dressyr, haha, men det går nog bra. Torvald ska också vara med, om jag inte redan sagt det, han är fyra år och rädd för det mesta, men det kommer gå så bra så! Nu ska jag byta om, och sen dra mig lite. Smsa, det är kul :)

pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela