hanna roth

live, love, laugh

Träns for sale

Publicerad 2009-06-15 09:49:26 i horsie,

Är det föressten någon som vill köpa ett träns? Använt en gång endast, och för att prova det. Jätte fint och snyggt, men för stort för Maja, det är full. Jag köpte det för ca 350 kr, ink Tyglar.

tryck på bilden


Efter duschen ska jag träffa Philippa, som kvalificerade sig till SM i fjordhopp förra året, så ska vi fixa pokalen, rista in våra namn och sådär. Sen ska jag ta hem den och den ska få stå i mitt rum, nånstans, och glänsa :)))) Stolt jag är. och super taggad inför SM. Men jag räknar inte med att placera mig, absolut inte, fast det vore kul, och vi ska göra allt vi kan, men om vi räknar med att hamna sist så blir det ju bara roligt om jag hamnar på lite bättre plats, eller hur!

Runt 16.00 går bussen mot stallet, då blir det att packa det sista och åka till Kvinnersta på maraton träning, sedan dit jag och Maja ska tillbringa dagarna till torsdag e.m. Ska bli toppen kul. Kommer hem då nångång så kanske hinner blogga då. Pussinuss

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-06-15 09:53:12

sv: nej, tradera faktiskt ;) haha

Postat av: anchi

Publicerad 2009-06-15 12:51:18

nä fast skulle jag med till tävlingen var jag tvungen :p och jag ville ju fota.

Postat av: anchi

Publicerad 2009-06-15 12:52:54

den handlar om en kille från slummen som vinner 10.000.000 rupees i programmet "vem vill bli miljonär". alla tror att han fuskar så hanblir tillfångatagen och utsatt för elchocker och massa grejer för att dom ska få ut ur honom hur han lyckades. men han kunde svaren på alla frågor tack vare saker han upplevt i sitt liv. sen handlar den också om jakten på en tjej som han träffade när han var liten..



den är skitbra iallafall :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-15 20:58:29

Jo, det är ju i stort sett samma träns. Men ditt kmr att vara för stort för Nadja med :/ Hon har cob på tränsen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela