hanna roth

live, love, laugh

Transformers

Publicerad 2009-06-25 08:38:09 i vardags,

Tjenna

Igår var jag med Jimmy efter jobbet, vi hängde runt, sedan gick vi på bio, bästa valet av film också ; Transformers 2. Hahahaa, det var bara killar i salongen typ, och jag förstår varför faktiskt. Ibland höll jag faktiskt på att somna. Robotar som slogs i 2 timmar och 30 min... Jaja, ska inte klaga. Alla filmer kan inte passa ;D Kul dag/kväll iaf :)

Nu blir det jobbet igen. Teater idag igen, ofc. Ikväll blir det utegympa med friskis och svettis, yey!
puss

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-06-25 12:17:45

Ja, fast oavsett hur mycket pengar man tjänar skulle inte jag tycka det var roligt att jobba när det är över 30 grader ute, hur chill det än är. Men sen kan ju du tycka annorlunda och det är väl bara bra då ;)

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-06-25 19:07:38

Det var faktiskt en del tjejer på föreställningen jag var på, men nu är du en erfarenhet rikare med robot slagsmål i XL form.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela