hanna roth

live, love, laugh

Bästa helgen

Publicerad 2009-03-22 21:25:23 i vardags,

Shit sån här bra helg har jag inte haft på länge!
Anchi all the time, plus MASSA andra bra folk. fast igår var ändå mysigast ;)

Idag träffade vi tim&keri med hästarna igen. gick in till kerin idag och snodde mat också.
juste, träffade mannen med hatten också (synd att han inte ser det här, då skulle han blitt lycklig)

imorgon blir det skola, sen rättegång, sen skola, sen stall och dressyr träning, yey!
kommer gå bäst världens bästa t ! du är stark. kärlek till dig <3

Jag vill bara ha fredag NUNUNU! helg i mitt hjärta.
tack världens bästa vän och alla ni andra som gjorde helgen till superduperbäst<3





Lite såhär snodda bilder från facebook.
fredag kväll på väg mot odensbacken!
PUSS!

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-03-22 21:41:55

HAHA kul att vi skrev typ samma sak i början och jag inte ens hade sett det här inlägget 8) + samma rubrik också ahahah. aja, bästa vänner vare ju ;)



DU ÄR BÄST ÄLSKLING. tack <3

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-03-22 21:42:30

och förresten.. helgas kommentar var ett svar på en annan kommentar jag skrev i hennes blogg :p heheheh puuuuuuss

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-03-22 21:43:47

alltså ceppp. nu vet jag inte om du har fått några kommentarer alls -.-



men iallafalllll! helgen var fett bäst. och kul att vi skrev typ samma sak i början + samma rubrik fast jag inte ens hade sett ditt inlägg, haha. men är man bästa vänner så är man ju :D PUSS.

du är bäst.



förresten så var helgas kommentar ett svar på en jag hade skrivit :p

Postat av: rotan

Publicerad 2009-03-23 10:23:14

Jag hoppas att jag bidragit till din bästa helg!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-03-23 16:47:07

sv: Aa, såg tränset, det var fint =), önskar jag hade mycket pengar bara :P. Det är ju kul att åka till Hööks och bara titta, fast svårt att låta bli att köpa ngt ;P

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-03-23 19:56:59

sv: Gult tyckte jag inte att det var :P aa, men jag jobbar ju varannan helg så jag orkar inte mer ;P nadja tar ju sin tid också =) Speciellt nu när det är en massa päls att borsta bort ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela