hanna roth

live, love, laugh

Musik förbättrar livet

Publicerad 2009-03-29 23:59:21 i vardags,

Jag ville ju inte bli såhär sjuk. men jaja, det var det.
Nu sitter jag här med astma, dubbelt så stora halsmandlar, rinnande snor, feber, osv... Har kissat ca 15 gånger ikväll för jag druckit så mkt vatten (och någon energidryck) .. Det släcker ju inte ens törsten. det bara rinner igenom. bajs!

Prov på tisdag. det kommer ju aldrig gå om jag känner såhär.
så jahapp, det var den helgen. KUL!

Jag kommer väl antagligen inte kunna sova najs heller, vaknar väl 6 och är kissnödig och inte kan andas, eller nåt. Jaja, tack bästa vän för mys iallafall i helgen, och andra bäst vänner <3!

Konsertern igår var myyycket finfin! askul verkligen.
musiken får en alltid på bäst humör!





nu ska jag väl ta och sova. annars blir jag nog ännu sjukare. logiskt!!!

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-03-30 02:30:08

<3

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-03-30 08:37:09

Mammas snuttetutta...du sover fortfarande, det är bra. Sov mycket idag, o vila. Puss

Postat av: sara

Publicerad 2009-03-30 09:28:13

ajaj inte kul o bli sjuk ju :( men skönt iallafall att du slipper dubbel dos av pencilin :) de är inte alla som gör .. krya på dej också då <3

Postat av: sara

Publicerad 2009-03-30 11:36:46

svar: ushush! det suger verkligen o va sjuk :(

Postat av: Elin

Publicerad 2009-03-30 13:04:57

hej ny blogg: ewidmark.blogg.se

Check it out! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela