hanna roth

live, love, laugh

Nejnejnej inte nu!

Publicerad 2009-03-25 20:26:23 i vardags,

Det känns som jag håller på att bli sjuk.......... åhNEJ! inte nu! ....
Prov imorgon. och mer jävla massa plugg. Plus en helg som har varit längtad länge.
Så nej. nästa vecka kanske. men inte nu. okej, inte på påsklovet heller för den delen.

Matteprovet idag kunde väl gått bättre. jag kunde knappt koncentrera mig så kunde lika gärna sovit.
Men får väl se hur det gick!
Nu blir det väl plugg. ska försöka iallafall. Jag är för bra på att skjuta upp på saker. fy mig!

Imorgon tänker jag fan bara ta det lugnt ! Ska till stallet och mysilysa.




Söt tjej...

Kommentarer

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-03-26 22:55:14

O varför är inte min blogsida länkad?

grrrrrrr.

Är det för att jag inte skriver på Svenska och om vardags saker?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela