hanna roth

live, love, laugh

Nu är det VÅR!

Publicerad 2009-03-15 21:26:56 i fjordisar,

tussilagon, sol som steker på en, fågelkvitter, slask och lera i hagen, flugor och myggor, värme, glada hästar osv..

ja, det är ju bara massa VÅR!

Mysig tur idag med Anchi och Rova. Jag klättrade med min tok och hon titta på med sin gravida häst.
Det här är jag och anchi när vi ska förklara för en icke svensk att rova är dräktig. "ehm, shes pregnant. or, not pregnant, she have a baby in her stommac!" Engelska proffsen där alltså.

Det var hur skönt som helst. Mer vårdagar åt folket! Men ärligt talat, ofta det kommer mer snö nu? Snart påsk och april ju!

Jag och majsan drar igång med konditions och mindre flås tema nu några veckor fram över.
målet är att hon ska få bättre kondis (men det förstod väl tillochmed den blondaste) :)

bilder från idag




ja, hon är ganska klumpig men jag älskart!

hejdå hoppas ni får en härlig måndag :p /h

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-03-15 22:03:12

UNDERBART <3

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-03-15 22:04:36

Nästan lika stor mage som Mias

Postat av: hanna

Publicerad 2009-03-15 22:07:20

jajamensan!

och då är inte mia gravid! eller vad heter när det katter är med barn? för det heter inte dräktig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela