hanna roth

live, love, laugh

Oj vilken måndag

Publicerad 2009-03-23 21:27:44 i vardags,

Dagen började med att jag fick mig en liten sovmorgon. sedan blev det upp på stan för att träffa unni&anchi, för att sedan gå på rättegång. Som stöd, inget annat. Fast jag var inte långt ifrån att ställa mig upp och säga det jag ville! Grina gjorde jag också för jag blev så arg. Du är så jävla STARK och modig terese! Jag beundrar dig! <3

Lunchen spenderades på risbergska med bästisen då jag även hann träffa några av mina älskade klasskompisar.
Jag förstår mer och mer för varje dag hur bra vi har det, hur bra vi är! fast inget slår karljohan, tyvärr. jag drömde inatt (att jag hade en katt) Nä, men att jag var tvungen att skiljas från min klass. Shit va ja grina. som mitt liv var över typ! 

När allt var över (för denna gång) blev det stallet. och dressyr träning.
gick så sjukt bra idag! Jätte nöjd är jag. hon var jätte mjuk, i höger sidan också.
lossade jätte fint och var hur mysig som helst. då blev jag tävlingssugen kan man säga! virre med!

Imorgon taggar vi plugg för onsdag och torsdag äre prov. jippi!

Juste, glömde säga att jag inte fick daftö jobbet. B A J S !
ingen av mina 3 vänner heller .. nästa år !



Är hon världens finaste, eller är hon? <3

Kommentarer

Postat av: Terese

Publicerad 2009-03-24 13:07:47

TAck gumman för att du fanns där! Det betydde mer än ni fattar bara att veta att det fanns några där som var på min sida, några att fly till när allt blev för mycket. Så tack hjärtat! Snart är det över, hoppas jag.. o då får våren o lyckliga tankar komma. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela