hanna roth

live, love, laugh

Plugg

Publicerad 2009-03-24 20:58:35 i vardags,

Hallåj
varför är det jämt såhär i skolan. stressigt ena veckan med massa saker och ingenting veckan efter det. Det är skit jobbigt.
Som nu, nu har jag ca 10 ämnen jag måste ta tag i och plugga.

Matte prov imorgon och spanska prov på torsdag. sblocks prov på tisdag. + tusentals av inlämningar och förhör osv...

Nu känner jag mest för ett långt härligt VARMT påsklov fyllt med skratt, hästar, vänner och mys!
jag lär väl inte vara ensam om det?

pussen

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2009-03-24 21:02:17

svar: en fet lön + studiebidrag ;) hoho. Och tiden.. jadu den kan jag inte svara på ;)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-03-25 10:22:49

sv: Jag jobbar varannan helg på Utsikten, det är ett äldreboende. Annars pluggar jag på universitetet till sjuksköterskan =)

Jo, fällningen är inget kul, speciellt inte när det blir en lång period som i år...

Postat av: karin

Publicerad 2009-03-25 14:18:19

Svar: yesyes fortfarande kallelund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela