hanna roth

live, love, laugh

Ungerskor i snöslask

Publicerad 2009-03-10 00:00:24 i fjordisar,

Halådär, för att uppdatera bloggen lite och för att veta att jag finns, så ska jag berätta lite om helgen hade jag tänkt.

I lördags åkte vi ut på en sväng med Torvald och Rova, felle & terese bakom ena och jag & virre bakom andra. Båda skötte sig utmärkt :) Maja fick stå för jag kände inte för att rida när vi kom till baka, frusna som isbitar. Jag tänker typ att det är vår så ibland "glömmer" jag jackan..

 

Igår så red jag och anchan ut på en barbacka tur (tredje gången för mig på en vecka, lite beroende framkallande alltså). Vi skulle till Timpan för han hade utbytesstudenter från Ungern som ville träffa några hästar. Var en jätte trevlig kille som blev helt faschinerad av hästarna, så lät vi han rida också, ojojoj då blev han nöjd. Och väldigt tacksam. Mys, då blev vi lyckliga. Hästarna också. För dom drog så smått hemåt med oss på ryggen som inte hade så mycket att säga till om.
Det är smidigt eftersom ena går och blir riktigt högdräktig (gravid) snart.

Karlsdal idag var väl, eh, intressant. Ella är riktigt duktig. Men vet inte om jag skulle börja där frivilligt allstå..
pussinussi /hanna

ps. jag vill ha vår NU! för vädret SÖG i helgen, snöade slask och sånt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela