hanna roth

live, love, laugh

2x² - 4x - 6 = x² - 3x

Publicerad 2009-05-13 10:19:17 i vardags,

Åhhhh bästa morgonen nånsin dethär. Not. Steg upp innan tuppen och åkte iväg till skolan och gjorde matte nationella prov. Fy helvete. Så här ont har jag nog aldrig haft i halsen. Kan inte prata, svälja, äta, dricka, jag är svinhungrig. Jag har ont i hela nacken också. Feber har jag inte nu tror jag, tryckt i mig alvedon så. Fast det brukar inte hjälpa, jag är typ immun mot det eftersom det är det enda jag får käka för jag har astma också. Inga andra mediciner hjälper heller...
Provet gick rätt så bra, men min mattelärare är ju störd så han kommer säkert rätta orättvist. Nej godkänt ska jag ha, eller mer!

Jag har inget att säga. Jag vill vara frisk. Jag vill gå på lektionerna. Eller okej, jag vill vara frisk och ha sommarlov! Men det är väl för mycket att begära. Snart kommer mormor med glass tror jag, det är typ det enda som går ner, fast ont göre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela