hanna roth

live, love, laugh

Hanna goes Lilleputtetåget

Publicerad 2009-05-02 15:49:28 i vardags,

Toodiloo.
Idag har jag hunnit med mycket, och det är halva dagen kvar. Najs!
Steg upp strax efter 08.00 och började fixa iordning mig och allt dedär. 09.30 skulle jag befinna mig på stora holmen för att jobba för första gången där :)

Jag körde putte tåget 3 gånger och rodde båt 6 gånger, sopade även lite minigolfbanor och lärde mig smågrejer. Det gick iallafall super bra och jag typ längtar tills nästa gång. Lättförtjänta pengar kan man säga också.

Nu blir det gustavsvik med syster och bästis.
jag är solbränd btw. its summer! puss!

Kommentarer

Postat av: Elvis

Publicerad 2009-05-02 19:18:22

hehe kul att det gick bra, önskar jag me hade sommarjobb din lycko-tomte ^^

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-05-02 21:25:21

Du äger....hahahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela